نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

پمپ و فیلتر استخر دو اجزای اصلی برای تصفیه و حفظ شفافیت آب استخر می‌باشند. به همین دلیل، انتخاب صحیح پمپ و فیلتر برای سیستم تصفیه استخر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پمپ تصفیه استخر در واقع قلب سیستم تصفیه استخر است. این پمپ با مکش آب از نقاط مختلف در استخر و ایجاد فشار لازم برای عبور آب از فیلتر شنی و سایر تجهیزات مانند دستگاه کلرزن و مبدل، و همچنین در سیستم لوله‌کشی، مسئولیت اصلی تصفیه آب را بر عهده دارد. فیلتر استخر نیز مسئول بیش از ۵۰٪ شفافیت و تمیزی آب استخر است. در حالی که حفظ تعاد


 

برای انتخاب ظرفیت مناسب پمپ و فیلتر شنی برای استخر، می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

  1. محاسبه حجم استخر: ابتدا باید حجم آب استخر را محاسبه کنید. حجم استخر معمولاً با توجه به اشکال هندسی آن قابل محاسبه است. برای مثال، برای استخری به شکل مکعب مستطیل با طول، عرض و عمق متوسط، حجم می‌تواند به صورت زیر محاسبه شود: حجم استخر = طول × عرض × عمق

  2. محاسبه نرخ گردش آب: در مرحله بعد، باید نرخ گردش آب (Turnover Rate) را محاسبه کنید. این نرخ نشان می‌دهد چند بار آب استخر در یک بازه زمانی خاص تمامی حجم استخر را عبور می‌دهد. نرخ گردش آب معمولاً برحسب ساعت تعریف می‌شود و میزان مناسب آن بستگی به نوع استخر و نیازهای شما دارد. معمولاً برای استخرهای خانگی، نرخ گردش آب در حدود 2 تا 4 بار در روز توصیه می‌شود.

  3. محاسبه دبی آب خروجی پمپ: با توجه به نرخ گردش آب و حجم استخر، می‌توانید دبی آب خروجی پمپ تصفیه استخر را محاسبه کنید. دبی آب خروجی پمپ نشان می‌دهد چه مقدار آب در یک بازه زمانی خاص توسط پمپ تصفیه استخر باید عبور کند. برای محاسبه دبی آب خروجی پمپ، می‌توانید حجم استخر را بر نرخ گردش آب تقسیم کنید و این را به دقیقه تبدیل کنید.

با توجه به محاسبات فوق، می‌توانید ظرفیت مناسب پمپ و فیلتر شنی استخر را تعیین کنید. با توجه به دبی آب خروجی پمپ، می‌توانید پمپی با ظرفیت مناسب برای تأمین این دبی را انتخاب کنید. همچنین، برای فیلتر شنی، باید فیلتری با ظرفیت مناسب برای تصفیه حجم آب استخر را انتخاب کنید.

مهم است بدانید که این محاسبات فقط راهنمایی هستند و برای انتخاب دقیقتر، بهتر است با کارشناسان مجرب در زمینه تجهیزات استخر مشورت کنید. آنها می‌توانند شما را در انتخاب پمپ و فیلتر مناسب برای نیازهای خاص استخرتان هدایت کنند و به شما راهنمایی کنند.

نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت فیلتر شنی استخر- محاسبه فیلتر شنی برای استخر- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- روش ساخت فیلتر شنی استخر- سیلیس فیلتر شنی استخر- جدول فیلتر شنی- نحوه کار فیلتر شنی- کاتالوگ فیلتر شنی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فیلتر شنی استخر باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه فیلتر شنی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فیلتر شنی استخر- محاسبه فیلتر شنی برای استخر- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- روش ساخت فیلتر شنی استخر- سیلیس فیلتر شنی استخر- جدول فیلتر شنی- نحوه کار فیلتر شنی- کاتالوگ فیلتر شنی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فیلتر شنی استخر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

فیلتر شنی استخر طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید فیلتر شنی استخر لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

فیلتراسیون یا فیلتر کردن آب استخر شنا، فرآیندی فیزیکی است که طی آن ذرات آلاینده، ذرات معلق و ناخالصی های موجود در آب، حذف می شود. فیلتر در استخر شنا همان نقشی را دارد که کلیه در بدن انسان دارد. به طور کلی در استخر شنا از سه نوع فیلتر استفاده می شود که هیچ یک از آن ها شامل اجزای متحرک نیستند. نوع فیلتر مورد استفاده در استخر شنا باید بر مبنای شرایط و نیاز پروژه تعیین شود.

این فیلترها عبارتند از: فیلتر ماسه ای یا شنی، فیلتر خاک سیلیسی یا دیاتومه و فیلترهای فشنگی یا کارتریجی.

به طور کلی در استخر شنا از سه نوع فیلتر استفاده می شود که هیچ یک از آن ها شامل اجزای متحرک نیستند. نوع فیلتر مورد استفاده در استخر شنا باید بر مبنای شرایط و نیاز پروژه تعیین شود. نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر- این فیلترها عبارتند از: فیلتر ماسه ای یا شنی، فیلتر خاک سیلیسی یا دیاتومه و فیلترهای فشنگی یا کارتریجی.

فشار آب عبوری در هر سه نوع از فیلترها، از طریق پمپ استخری تامین می شود. معمولا اصطلاح "سیستم فیلتراسیون" به مجموعه پمپ و فیلتر گفته می شود.پمپ، آب استخر را از طریق اسکیمر کشیده و با فشار از داخل فیلتر عبور می دهد و باعث می شود تا خاک، ذرات آلاینده، روغن ها، مو و دیگر ذرات کوچک، که ذرات میکرونی نامیده می شوند، در داخل فیلتر به دام افتند.

 نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی

این نوع فیلترها برای کسانی که می خواهند بودجه و وقت کمتری را صرف نگهداری استخر کنند، ایده آل است. فیلتر شنی شامل مخزن بزرگی است که دارای نازل های پخش کننده و جمع کننده آب بوده و درون آن بستری از شن ریخته می شود. سایز شن مناسب برای این نوع از فیلترها 0.55-0.45 میلیمتر می باشد.

پمپ، آب استخر را روی بستر شن پمپاژ کرده تا ذرات معلق درون بستر شن به دام افتند. پس از آن، آب از سیستم گرمایش و ضدعفونی (در صورت وجود) عبور کرده و به داخل استخر باز می گردد. نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر-  فیلترهای شنی توانایی حذف ذرات به کوچکی 20 میکرون را دارند، که با توجه به تصویر بالا می توانید دید بهتری از دقت این فیلترها داشته باشید.

پس از مدتی، ذرات به دام افتاده در داخل فیلتر باعث کاهش آبدهی آن شده و فشار آب داخل مخزن فیلتر بالا می رود، که مقدار آن را می توانید از طریق گیج فشار نصب شده روی شیر چندراهه فیلتر مشاهده کنید. هنگامی که فشار داخل مخزن فیلتر نسبت به زمان شروع به کار فیلتر تمیز، تقریبا 7psi بالاتر باشد، زمان بکواش و شستشوی فیلتر فرا رسیده است.

بکواش یا شستشوی معکوس فیلتر شنی از طریق شیر چندراهه فیلتر و توسط معکوس کردن جهت جریان آب انجام می شود که طی آن ذرات به دام افتاده داخل فیلتر، از طریق مسیر فاضلاب شیر چند راهه، خارج می شود.

نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت فیلتر شنی استخر- محاسبه فیلتر شنی برای استخر- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- روش ساخت فیلتر شنی استخر- سیلیس فیلتر شنی استخر- جدول فیلتر شنی- نحوه کار فیلتر شنی- کاتالوگ فیلتر شنی پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – نحوه انتخاب فیلتر شنی استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.